Working twelve to five

... här är det inte nio till fem inte... men sen blir det tacomiddag med Carro Vasa plus några fler om de vill... 
Jag känner att jag kommit av mig med att blogga men och andra sidan...hum vad är nu den första sidan?....
...så är jag ingen storskrivare och kommer aldrig att vara det.

En kund "snodde" just Johan falk 1&2 framför näsan på en annan kund....hum too bad for her.
Jag har det rätt lugnt här i butken just nu, kundrusningen får H ta hand om när vi byter av sen 8)
Men jag försöker komma på ett bra ställe att skyllta våra klubbor och nötkräm, men vi har ju rätt liten disk så man måste va lite påhittig, får se om jag hinner komma på nåt innan H kommer och avlöser mig...

Helledig på söndag, en mys- och vilodag med Chrille.

Jag är väldigt glad för M för att han verkar ha hittat en bra tjej. Men jag är gladast åt att vi( jag och M) kan umgås och snacka utan att det känns konstigt. Vi har gått igenom och lärt oss mkt genom åren, på både gott och ont men du är alltid en del av mig och jag klandrar varken dig eller mig för något.


nu ska jag återgå till att klurar på förbättring i butiken. tack och hej, säg nej till leverpastej!


Kommentarer
Postat av: Carro

Nej till leverpastej! Det är fan inte ok !

2009-10-10 @ 15:13:38
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/
Postat av: Maj

Hmmm....om man kan flytta bort glass-frysen (som inte används) och sätta standet med köp-film som nu står vid kassan så skulle man kunna ha köpsaker mi utrymmet mellan datorerna vid disken.

2009-10-11 @ 17:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0