Amores Perros

Me loves dogs...men jag får visst inte plats med fler än två hemma, 8/
Men usch och fy för dem som inte kan sköta om djuren dem tagit på sig ansvaret för. Me hates!
Av den anledningen ska jag iaf kolla på en kattunge imornkväll efter jobbet. Kollegan J ska köra oss två för att se dessa två söta tio veckors ungarna som behöver nytt hem. Så får vi se hur det löser sig. Herrn har sagt ja till att jag får skaffa en katt så jag har tänkt på det ett tag men det är ju värt att tänka igenom noga.

Det går bra med packandet och städandet iaf,nästan hela köket är klart, det är bara badrummet som kommer ta tid, men som tur är har herrn sagt att han ska göra det mesta där inne 8) VILL BARA FLYTTA NU!!
Snart snart iaf.

Ska jobba helpanna idag, har ju ändå varit ledig fyra dagar så det är väl inte mer än rätt, tyvärr försvann de lediga dagarna för fort som vanligt. Men jag fick mkt gjort, plus att jag hann ha roligt med...
Drack vin i lördagskväll hos Carro och Robin... roligt roligt. 8)

Foxy ligger här i soffan bredvid mig och försöker få min uppmärksamhet genom att vilja nafsa och "sparka" med framtassarna. Min plutta. Så nu är det dags att gå ut med dem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0