Half-packed

Hade en mkt bra helg. Orkar inte minnas vad jag gjorde i lördags iofs...eller jo ok då...vi va och hämtade vår fotölj som kommit och sen tog vi det lugnt hemma. Söndagen bjöd på lite shopping och bakande tillsammans med Carro. Vi käkade också subwaymackor, tog med oss hem till grabbarna som spelade med sin gubbar. Fikat tog vi lite senare när allt bakande var klart. mums mums var det.

Denna dag bjöd (ännu så länge) bara på jobb...förutom det att jag hälsade på mamma innan och fick bullar och käk med mig till jobbet. 8)

Imorn kommer besiktningsmannen så får vi se vad han säger, men jag vet att jag ej åstakommit några skador i hemmet så det är lugnt. Sen blir det till att flyttstäda. uh. Men jag får ju som sagt hjälp av härliga H så det känns bra.

Och nu till det jag tänkte skriva från början... så fort våra gäster åkte hem igår så blev jag, konstigt nog, på packhumör. Satte igång med att packa i pappkassar, för vi ska ju ändå inte flytta långt så det funkar ju skitbra. Hade några få lådor hemma som vi använde till glas och sånt där ömtåligt skit. Blir bra det här. 8)

tillbaks till jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0