Med spel i framgrunden..

...sitter jag nu helt utslagen i soffan efter vårt träningspass på gymmet...inte för att jag var så värst duktig idag men jag tog mig dit iaf 8)  Följde med Carro till Arninge, vilket resulterade i att jag kom hem med två saker; Ett par tuffa lyser-i-mörkret-(barn)vantar med döskallar på. Något för små men det talar vi inte om. Så kom jag även därifrån med ett schysst bälte som dessutom va på rea så det kostade mig bara 50kr. nice.

Herrn sitter och spelar nåt jävla xboxspel så jag får försöka roa mig vid datorn, skönt nu är ju att vi plockat isär min stationära så jag får låna hans bärbara vilket gör att jag kan sitta i soffan (eller vart fan jag vill) 8D

Men jag ska försöka göra ett byte så att jag får kolla på min serie snart, vill bli lite deprimerad för en stund. Haaah. Undrar om jag kommer orka se klart alla säsonger då den tydligen bara blir mer och mer deppig. Ännu så länge innehåller den ju iaf en del humor också. 

Tyvärr måste ju hundarna få en promenad snart så det är väl prio ett, jävligt kallt ute bara... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0