En rejäl omgång

SMISK -  hum, how could I ever say no to that?!

Beror ju helt på vad man faktiskt menar med smisk, jag är inget direkt fan av smärta men dessvärre lyckas jag själv dra på mig mer mental smärta än fysisk av någon sjuk anledning. Fast det är ändå något jag tycks klara av utan att tappa förståndet och "hoppa bakom ett tåg"...hehe ;P

Min fysiska smärtkräns är väl inte så hög som jag ändå skulle vilja, jag är lite av en mes skulle man kunna säga, haah, men jag borde ju ha någon form av högre smärtkräns långt där inom mig som förhoppningsvis tas fram då det är dags för att trycka ut en stor jävla klump till unge, om den dagen kommer har jag fortfarande ingen aning om, det finns liksom inte på min världskarta än. Men den tanken är fullt så skrämmande ändå, uh.

....
Fin fina vädret idag med, dags att låta solens strålar värma mig lite, då ingen annan (DU) gör det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0