Frånvaro...

... vad gäller bloggskrivandet betyder mer närvaro av något(läs någon). Jag har haft en två tre...om jag kan räkna... mkt mysiga och speciella dagar. Det är sådant här som sopar mattan med allt elände. VÄRSTA!

Imorn bär det av till syrran min, ska bli roligt att träffa dem, det vankas bl.a. grillning har jag hört, vilket då blir min första för i år. Sen tar vi bilen tillbaks om några dagar, lördag eller söndag beroende på hur vi känner oss och hur vädret blir.

Jag har massa planer för i sommar, eller önskemål mer.... hoppas bara att jag kan uppfylla alla med dem jag vill.

uh, det regnar ute, lite läskigt av någon lustig anleding som jag inte vet varför.

Jag har inget vettigt att skriva och därför slutar jag nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0