Oh Crapy day

Idag är en riktig skitdag, inte för att den alls borde vara det, jag har haft en toppen helg hos syrran och träffade C igår/idag, men ändå finns där en gnagande oroskänsla, jag är nedstämd, inte det minsta pratglad och jag vill bara lägga mig under täcket och gömma mig. Antagligen beror allt på att jag sovit dåligt, rent av uselt i tre nätter nu, vaknar flera gånger och har svårt att somna om. Igår var jag bara trött, men idag mår jag underligt, antagligen för att jag är less på att ha det så här, med inget att göra och noll inkomst. Men alla har vi våra dåliga stunder och det här råkar vara min, igen.

Däremot är jag mkt glad, inombords just nu då, för solens varma strålar, jag vill ju egentligen bara va ute i värmen hela dagen men just nu väljer jag att ignorera dess lockande ljus och ska kolla på film i min soffa tills jag slumrar in.


I fear IT will blind me,
Because the light that shines through IT is brighter than the sun itself.

I fear IT will paralyze me,
Because IT feels stronger than anything I have ever felt,
When piercing through my body.

I fear IT will break me,
Because IT ceeps bending in ways I can't control.

But most of all,
I fear IT will turn me in to someone I'm not,
Because I might get careless and let my gard down
While IT might get selfish and feed on my weakness.

Och så har jag skrivit en dikt som betyder mkt, men som ändå inte har någon betydelse.


Kommentarer
Postat av: Carro

och snart kommer du ju hit med !

Kul, kul, kul !

2009-04-12 @ 13:24:32
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0