Bira i rockmiljö

Beer with Maria yesterday... haaah jo jag blev så sugen på att göra något, och vad är då bättre än att ta öl med Maria.
Jag ringde för att fråga om hon ville ses och passande nog va hon redan ute med en polare så det va bara för mig att slänga på mig kläder och dra...eh nästan....Kellys blev det iaf, Maria med polare hade hunnit med två ställen innan det så jag låg i lä men kände inte att jag vill dricka ikapp dem för det. Tog fyra bira och det fick räcka.
Men kul hade jag, tack för kvällen tjejer!

Jag måste verkligen börja dansa igen, oj vad jag saknar det, men det får bli till nästa termin istället, med tanke på att alla kurser redan börjat för längesen och snart är slut. Så yes det ska jag satsa på. Det är så skönt att bara få röra på sig och ja man får ju riktigt snygga ben tillslut, men det är verkligen ett sätt att koppla av mentalt.

Nu är det nog dax för mig att svida om, sitter fortfarande i sovkläder, vilket iofs är väldigt skönt och för en gångs skull så är det inte kallt här inne, men om jag nånsin ska kunna bege mig ut idag så måste jag leta rätt på någe vättigt i garderoben. Så är det tydligen upp till mig vad som ska hända idag... får se om jag kan komma på nåt...

Ut i solen människor!!


Kommentarer
Postat av: Carro

tomorrow. !

2009-04-13 @ 13:33:37
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0