Öl och middag

Oooh yeah jag ska blir bjuden på middag av söta Maria, det säger jag ju absolut inte nej till.
Så blir det självfallet tillhörande öl till men det måste jag först åka och handla snart. Borde jag gjort igår men hur smart är jag, inte alls tydligen, så nu måste jag först till centrum, sen hem igen för att sedan dra mig in mot stan..ajaj dålig planering.

Sen blir det väl till att ta några öl ute också men jag är ju inte den som är tät för tillfället så det får bli få öl ikväll.
Men gott ska det bli! Och roligt, Anders ska med också, får jag hoppas iaf. Annars blir det jag och Maria.

Imorn, firande av farsan som fyller, värsta bra presenten jag kom på, jag och mamma köpte. Smörgåstårta blir det med.

aaah öh. bäst jag pallar mig iväg till bussen då, har redan tagit en promenad idag så jag behöver inte känna mig skyldig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0