Raw

Det vore roligt men va fan. Raw Comedy på båt...aja men det återstår att se om pengarna räcker till så mkt skoj, jag är tveksam. Men jag vill vill vill...

Oooh så är jag riktigt peppad inför sommarens alla besök på rockbarerna i Sthlm, kanske kommer det bli något besök i andra städer men det återstår att se, iofs lär det bli Åland en del också när jag tänker efter. Jag ser fram emot det grymt mkt.  

Och alla festivaler, tyvärr lär jag inte ha råååd med mer än en, om alls det, men förhoppningsvis blir det lite utekonserter som man kan lyckas skramla pengar till. Jag bara ääää... njuter av spelningar under härliga sommarkvällar.   Fast det är ju iofs inte bara det jag vill göra i sommar, nej här ska man planera in en vistelse på Lisseberg, Gbg, mmhum jo för där har jag själv aldrig varit förstår ni.  

Slutmening: Mer musik med själ åt folket!

Kommentarer
Postat av: Carro

Nä jag vet, orka livet just för stunde lisom.

Men iaf, så ska jag visa min polare Anna hur det går till i Sthlm. Och DU ska vra med och visa hur det går till !

2009-04-26 @ 03:19:17
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/
Postat av: Carro

hehe utgång är planerad både fredg och lördag. vi kommer ner redan på torsdag, anna ville se sig omkring i sthm så vi hoppar av där, begär mötning utav dig, i storstaden, sover hos dej torsdag,fredag och lördag måste vi tajma ihop med leonie också, men det ska väl gå ? Kul och träffa Maria igen ska de även bli ! Kanske kan ha party hos dig på fredagen ? eller nåt. Leonie kommer till mig i morgon så då kan jag höra lite grann vad hon har i åtanke.

2009-04-29 @ 10:17:52
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0