Urinera

Jo, jag tänkte på en rolig grej...eller iaf en rätt underlig sådan, när jag vandrade med doggen för ett tag sen, eller det har slagit mig många ggr under våra promenader.... hanhundar pissar ju överallt och hela tiden medan de är ute på sina rundor... Tänk Om den mänskliga formen av hanar också skulle pissa överallt och hela tiden så fort det gick utan för dörrn. Då skulle kaos bryta ut, det är jag rätt säker på. Kan ni tänkar er vad vi honor skulle få stå ut.... tvingas rätta oss ännu mer efter deras behov...haaah .... eller hur! Kul skämt....eeeh jag föreställde mig bara hur roligt det skulle se ut och skakade genast bort tanken så att jag inte skulle pissa på mig.

Oooh nu har jag äntligen fått hem min pall som jag ska "renovera" till det bättre. Ska slipa och målas svart så ska jag möjligen måla något schysst...eventuellt en jolly roger men ingen ful sådan. Detta är mitt "projekt" för nu.... får se när jag väl börjar med skiten. 

8) 

Kommentarer
Postat av: Carro

Det låter bra, ja allt måste bli så billigt som möjligt, jag har absolut itne råd med detta. Vi fick tag i skitbilliga bussbiljetter, är väl lite därför man valde att åka ändå liksom. men ja, vi tänkte nog sova hos dig på torsdagen om de är ok ? leonie jobbar på vardagar så, är lite tråkigt att va hos henne när ingen ändå är hemma.. :P

2009-04-29 @ 10:31:26
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/
Postat av: Carro

Kalas, kalas. Ska bli hur roligt som heslt !

2009-04-29 @ 10:39:27
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0