At Work playing

Eller jag kan ju inte säga att jag leker riktigt, men jag har inte så mkt kunder idag, så jag kollar läget på nätet.
Däremot har jag varit effektiv och gjort om topplistan och sedan fyllt på kylen. Snart, när jag känner mig redo, ska jag gå igenom några lådor med skivor för att se om jag lyckas finna några fel. Jo, vi fick ju hyrfilmsleveranser idag också, som jag har hunnit med att leverera in och märkt upp. 8)

Ska ta med en hem för att kolla på den ikväll, Dragonball, måste ju kunna veta om jag ska rekomendera den till folk eller inte, ungefär. Vill också se Män som hatar kvinnor men den går ju som smör så den får jag se en annan gång( ska kolla i filminkastet innan jag stänger för att se om den möjligtvis hunnit dimpa ner där) :P

Jag jobbar imorn med, vilket blir väldigt spännande, tisdagshalvan med allt vad det innebär; Mkt returer och mkt kunder som vill hyra film, som såklart är bra, men det betyder att jag hjärnan kommer gå på högvarv, som den så ofta inte gör haah. Härliga tisdag...

Min kollega H har varit så duktig att skylta om nu, de behövdes, vi har varit lite lata på den fronten, så nu behöver vi bara skylta om de som kommer ut på ons.

Grannbutiken Ica stänger visst 19 ikväll, ska tydligen inventera, jobbigt för dem, så jag får klara mig själv i tre timmar, med folk som kommer in och frågar varför Ica har stängt?!... men förhoppningsvis blir det några som väljer att hyra film och köpa lite läsk och godis här istället.. heeheeeh

Oj, och ingen musik har jag på heller, men det är rätt skönt att ha det tyst ibland, speciellt när jag alltid glömmer att ta med musik hemifrån...men ikväll, om jag orkar, ska jag bränna skivor hemifrån så att jag kan lyssna på bra musik på jobbet. Det funkar ju inte att kolla på film, vilket är grymt irriterande men det är nåt fel på dvdspelaren... så vad gör man?!

Dags att jobba igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0