I wanna do real bad things with you

Ooooh yeah

Dålig bild men vad begär ni?!

True Blood har man ju börjat kolla på nu, eller förra veckan. And I like it. Det vore nåt, att bli vampyr...eller egentligen inte för jag vill nog inte leva i all evighet tills nån vampyr idiot, eller människa får för sig att de ska mörda mig. Och en annan sak, jag är ju inte direkt nån nattperson så jag skulle säkerligen glömma bort för en stund att det var dagsljus ute och bränna ihjäl mig i stället, eller så skulle jag göra nåt så dumt som att offra mig för den jag håller kär. Haah

Här har ni en grym låt också...Bad things 

Den här snubben, Jace Everett, måste jag lyssna in mig lite mer på...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0