Would you bite the hand that feeds you?

 meaning; Would you throw away the one that gives your heart what it needs? meaning; Love

Att inte kunna sova på natten är grymt irriterande,
men att vara kåt samtidigt som tröttheten tar över är grymt på alla negativa sätt och vis!

Har varit vaken sen iaf klockan fem imorse och inte fanns det nåt att glo på heller, TV är en usel vän under natten, eller ska jag säga under det första morgontimmarna... Jag vet att det skulle gå en film, Cry Baby, runt tretiden, men med min otur så vaknade ju jag alldeles försent.

Heeeh

Däremot MÅSTE jag rota bland det dålig utbudet av konserter och spelningar för att hitta nånting som kan mätta mitt behov. I need to hear some gooood music, and that's final!!

NIN 07 Hovet

Mastodon 07 Metaltown

The Mars Volta 08 Cirkus

Oj, nog har jag varit på en hel del grymma spelningar allt, och en del usla med för den delen..
Men det är värt det! Jag saknar tiden då jag gick som mest på spelningar, det är bara hoppas på att det blir lite bättre sådanna nu i höst... på sommarn är det ju alla festivalerna som tar plats och jag har ju sällan råd med ens en.

Nu blev jag nostalgisk, kollar på massa gamla bilder, hahah ojoj säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jaa jag måste verkligen ner! Carro har ju berätta att ni har de så kul där nere. Ha de bäst!

2009-08-15 @ 15:15:03
Postat av: Carro

Ja fy vilket flyt jag har just nu. Förstår inte.. Fattas ju bara att jag ska vinna några miljoner på lotto, eller vinna en bil eller ngt liknande. Måste nog köpa mig en trisslott idag.. ! :D



hahaha

2009-08-17 @ 15:23:23
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0