Die another day

Yes, det va inte min tur att stryka med av den ack så omtalade svininfluensan...
för det var nog det jag låg sjuk i förra veckan, eller det kan vi ju lika bra skriva för det finns ingen som kan avgöra nu om det va den eller en helt "vanlig" influensa. Eftersom att jag inte va i riskgruppen så ville dem inte att jag skulle komma ner till vårdcentralen. Men oj va svag jag kände mig när jag hade feber, fast jag va uppe på benen rätt mkt iaf, inte orkar jag vila alltför mkt, så trist.

Och jag längtar grymt mkt till julbordet med jobbet, eller ja dem på jobbet som räknas iaf 8)
Vi ska på nån typ 1700talslikanande middag, spännande indeed. Det kommer bli kanoners.

Men först väntar en kryssning med herrn i huset, med självast Galaxy...tror jag iaf att det är.
Ska bli skönt att få komma iväg, hundvakt har vi fixat, tackar Marina och föräldrar....och Marinas jobb

Ser ni inte hur lyxigt det verkar...haaaheeh. Det blir bra det.

Så ska det bli lite inhandlande till vår efterlängtade nyårsfest, måste ju passa på innan pengarna är slut.
Det lär bli ett av årets grymmaste fest, iaf årets sista och nästa års första! 8)


Kommentarer
Postat av: Carro

INDEED att det kommer bli grymmast!

2009-12-01 @ 21:06:42
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0