True or false

Jag tycker att folk är jävligt lustiga....
jag tycker att jag själv är jävligt lustig också!
... så det jämnar väl ut sig dåråååå...

Men jag tycker inte att det borde va så svårt egentligen,
fast och andra sidan så är det väl tydligen det även för mig.
Tyyyypiskt.

Jobb idag... tisdag utan tisdagshalvan...det är som julen utan tomten...
men tror ni att vi har nån halva idag då, nej för ni ska inte tro att ni kan tjäna på att hyra hos oss inte.
Då får man(vi personalen som faktiskt möter kunderna) ta smällen med kunder som klagar och jag klandrar dem inte heller, det är bara så trist. Det tar ju bort stämningen en aning också, folk går härifrån irriterade istället för glada. But it's nothing I can do so I'll just keep on telling you all that we(meaning the videostore) sucks at good service. Sorry for that.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0