Killing time

Här sitter jag på jobbet i Vtown( som det så fint kallas) och det är dött som satan i gatan.
Jag har därför "roat" mig med att "leta" jobb, då menar jag saker att göra, alltså inte att leta nytt jobb.
Film finns det ju rätt gott om här, men jag har inte "orkat" välja ut nån som jag vill slötitta på. Det är rätt skönt när det är helt tyst i butiken också tycker jag.

!!Så blev stackars Baron påhoppad av två! mastiffhundar idag, han klarade sig som tur va undan nån större skada, men två av framtänderna slogs ut. uh, bara för att en person va ute med en löptik och en hanhund samtidigt!!
Som tur var jobbade inte Chrille idag så han kunde snabbt komma hit. Och stackars Marina som fick sin arm och hand demolerad då hon slet loss en av hundarna. !!

Åter till jobbet, eller vad jag ödslat min tid med, (öh har just fått *ryck i ögonlocket, extremt störande)
Den senast timmen då absolut Noll personer har varit inne i butiken, så ha rjag faktiskt roat mig med att kollat in mina ävnners bloggar och letat upp roliga saker på nätet. Och så har jag även skrivit lite då och då i det här inlägget... är lite långsam av mig när jag bloggar.

Jag har bara en halvtimme kvar av dagens jobb så jag ska inte klaga men jag har en aningens skallebank som vägrar gå över fast jag tar det så lugnt man kan. Men nu ska jag fixa med det sista innan stängning, har lite sopor att slänga bl.a.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0