I died and got to...

...  AVATAR -land - Pandora

Eller iaf för siså där 2h och 40 min igårkväll!
Jag och Chrille var nämligen och kollade på AVATAR 3D! Så grymt häftig coh det överträffar absolut utan tvekan allt jag sätt tidigare. Hade aldrig varit på 3Dbio innan heller så det va väldigt spännande.
Jag förstår varför James Cameron valde att vänta så länge med sitt önskeporjekt. Det blev miljontals gånger bättre än vad jag kunde föreställa mig. En vädjan till alla; Gå och se den, i 3D!

Direkt efter att vi kommit ut ur bion i stan, blev jag aningen deprimerad. Eller iaf kände jag ett obehag under resan hem. Det slaskiga, tråkiga vädret blandat med gatornas skumma folk gjorde att jag ville tillbaks in i biosalongen, tillbaks till de blå, 3meter höga Avatar(erna)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0