I fell for

... grupptrycket...ska nog med allt motstånd, från mig själv, ändå skriva en jävla årskrönika.
Om nu alla säger att man ska göra det, så måste jag göra det med, annars blir jag ju sämre än dem. haah.
Jag har ingen egen vilja där tydligen, när jag väl började tänka efter så insåg jag hur mkt kul och bra som hänt mig det här året. Jag vet att det är mitt bästa år på sjukt länge *snörvel*...Ursäkta.. jag har nåt i ögat..haah...eller snarare i näsan...en massa rinnigt snor som vägrar stanna kvar utan ska rinna ner på tangentbordet.

Jag va uppe tidigt i morse, vid 6tiden, då herrn i huset slet sig loss från mitt järngrepp för att ta sig till jobbet.
Suck.. alldeles ensam... eller nästan iaf... men ingen go, varm Chrille att krama om.
Ska hänga tvätt som jag, eller min tvättmaskin så duktigt tvättat åt mig.
Sen blir det långpromenad med hundarna innan jag lämnar dem för att åka till mitt jobb i Vtuna för dagen.

Lilla Foxy behöver nästan inte ha sin fån-tratt på sig mer, vi har den mest på då vi inte har koll på henne, som på natten. Men hon ska sluta äta medicinen på onsdag så det ska väl va lugnt nu förhoppningsvis. Nog har hon blivit fin sen hon kom till oss i Oktober.....

Här är det meningen att jag ska sätta in en nytagen bild på henne... men jag är för slö för att orka ladda in den från mobilen i datorn. Vilket gör att det inte blir nån bild just nu. 8)


Kommentarer
Postat av: Carro

Klart du måste skriv årskrönika,en av jordens största händelser hände under året. JAG flyttade till sthlm :P Höhö

2009-12-29 @ 09:31:39
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/
Postat av: Maj

Meh...du förstår väl att alla ni som skriver om era lyckade år bara får oss som haft ett crappy år att känna oss utelämnade från den stora lyckan? Aja...nått år ska vara mitt år :D Still hopefull!

2009-12-30 @ 11:56:45
URL: http://maj.linnea.nilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0