Running time

Jag går def. inte på högvarv för att det är jul.... öhm ett avbott i mitt tänkta skrivande för det här;
BingoBerra kom just in i butiken och önskade mig en god jul och gav mig en Sverigelott för att han tyckte att jag varit så snäll och trevlig mot honom alla gånger som vi stått här och pratat. Och jag blev smått överraskad men uppriktigt glad faktikst. Kul kul. 8)

.. åter till det tänkta...

iofs bara massa svammel men det får gå

Jag, och Chrille gav bort en julklapp till vår(meaning Väsbybutikens) goaste 15åring, Jessica. Hon blev jätteglad vilket ju var tanken så det var ett smart drag av mig(oss).

Jag jobbar ju..oväntat nej men ändå rätt skönt, fast självklart hade det varit lyx att va hemma med, eller egentligen inte, för vi skulle behöva grovstäda känns det som, det är riktigt stökigt, tycker iaf jag... men har inte orkat lägga ner nån energi på att göra nåt åt saken. Men vi ska ju som tur är inte ha några gäster alls än på ett tag så det är bara vi som ser skiten.

haah kisspaus


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vann du på lotten eller :)

2009-12-23 @ 18:45:46
URL: http://iowa.webblogg.se/
Postat av: Jessica

Aww blev massa glad för julklappen :)

2010-01-03 @ 03:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0