Det var en kväll...

... då jag drack öl och blev full... one two many lastnight...

Caus we all just wanna be big Rockstars...

Men jag hade en rolig kväll, och plötsligt vaknade jag upp i sängen vid en klocka som visade en alldeles för tidig tid!
Klockan sju, jag försökte somna om men utan resultat så jag låg kvar ett tag tills jag insåg att det va meningslös.
Käka frukost och kolla på Dr. Phil med föräldrarna mina som jag sov hos.
Programmet handlade om en snubbe som inte hade en aning om vem han var, vart han kom ifrån och vad som hänt honom. Någon hade hittat honom bakom en Burger King en tidig morgon och man trodde att han va en hemlös typ... och det hade gått fyra år i programmet... och han hade träffat en jättesnäll kvinna som hjälpte honom att försöka ta reda på allt men det verkade inte som att de kom någon vart. Ingen verkar sakna honom, leta efter honom.... hum...

Min egen teori var att han var ett hot mot staten, regeringen på något sätt...att han upptäckt något som kunde avslöja vad nu regeringen har att dölja och därför "gjorde man sig av med honom". Och det är också därför det inte går att spåra hans förflutna. Värsta thrillern!! Haaah hum men den är väl typ redan gjord...

Come please I'm calling
Hurry I'm falling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0