BadASS or FatASS

Igår var jag och mamma till danderyds sjukhus en sväng, hon skulle på mammografi, uh och hon berättade att tekniken har hunnit ikapp nu, och skonar brösten från att bli ihop tryckta av marmorplattor, eller vad det nu var, så om man tycker att brösten blir mosade idagens läge så är det inget jämfört med tidigare år. puh, vilket enormt tur att jag har låååång tid kvar innan jag behöver oroa mig för att få mina bröst mosade av nån jävla maskin. Visserligen är det ju en viktig procedur men deffinitivt inte en behaglig sådan. Jag ser till att checka mina bröst efter knölar för hand tills tiden är inne.

Så taxade vi ju vidare till Täby centrum, ojoj, blev inhandling av diverse nödvändigheter. Men när jag och Iowa hade lämpat av mamma i färdtjänsttaxin fortsatte vi vårt sökande efter vishet. Men jag blev bara deprimerad... att prova jeans är inget jag borde göra NÅGONSIN! Jag förstår mig inte på jeansstorlekar och tar man olika modeller i samma storlek så kanske man lyckas få på sig ett par men inte nästa. Och när jag berättade senariot för pappa nyss, sa han att jag har den berömda R(efternamn)-rumpan/bakdelen. Haaah, uh, och det är sant. Det är bara för mig att träna, det är det ända som hjälper.

Och jag väntar och väntar och väntar på att syster yster M med familj ska komma hit!! De åkte iväg så sent och inte går det fortare för att jag väntar... därför jag sitter här vid datorn, förädrarna kollar på Let's Dance så jag väljer att stanna på övervåningen...och tjura...

Neeejje, jag är glad, det är helg och Hakuna Matata! Inga bekymmer förrens på måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0