Glovmoppen vek sig dubbel

Haaahahaa, imorse när jag var i full gång med att få lägenheten skinande ren får glovmmoppsjäveln för sig att strejka!
När jag äntligen var klar med dammsugningen var det ju dags att torka...hum...torka är ju helt fel ord med tanke på att jag faktiskt blöter ner golven med allrentvatten innan det överguvudtagen kan torka...så tvätta använder jag istället... alltså tvätta golven, så jag tog fram hink med tillhörande mopp, inköpt på Rusta då jag flyttade in för året sen nu. Fyllde på med vatten och allrent i hinken och tar moppen, ställer ner den i hinken och börjar röra runt, stöter i botten en gång och vips, som en mjuk jävla billighetsplast, vek sig fanskapet på mitten! Så jag fick vacket, stå med böjda ben och rygg, när jag tvättade golven. Så tills nästa gång jag behöver blanka golv, ska jag ha införskaffat en mkt mer hållbar mopp som man kan lita på!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0