It's all too fucked up

... ja nu känner jag verkligen att jag är ute på hal is...varför ska allt bli fel igen när det har känts bra och varför ska man ha en äcklig jävla ångest...jag mår illa och vill bara sjunka under till en plats där jag inte behöver svara inför nån utan bara va mig själv för mig själv utan nån annan... jag vet att det inte är nån vidare vettig idé, skulle bara bli ensamt och inte må någe bättre men då slipper jag iaf missförstå/s... jag önskar att jag inte va riktigt så som jag är, eller egentligen gör jag ju inte det, vill ju va mig själv och jag är ju den jag är för mitt förflutna och jag vill inte ändra på det, det kan jag inte, men ibland vore det så mkt bättre....antagligen inte men just nu är läget så.

Jag lyssnar på Mastodon och vill va ifred! Varför ska missförstånd uppstå...eller varför ska jag tänka så jävlans mkt snarare, fast jag är ändå glad att jag gör det och inte är en person som gömmer undan mina känslor.

Jag försöker leva i nuet men på nåt sätt blir jag alltid stoppad, påmind och förvirrad. Men det är inte konstigt bara svårt!

Just another day in paradise, it'll pass

Kommentarer
Postat av: Carro

Men, inga dystra tankar nu när jag kommer ! "/

Du får förklara för mig på fredag vad som händer..

Kram

2009-02-25 @ 22:26:41
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0