Tour dates and "I fit the dog"

Vi börjar  med det senare...

Översätter man "jag passar hunden" på googles språkverktyg blir det automatiskt "I fit the dog", det tycker jag var riktigt roligt!
Så är jag hundvakt igen, till samma goa vovve som förra helgen, det är roligt, men jag tror han har lite tråkigt... kanske saknar han husse sin, visserligen vilar han mest på golvet mitt, men ibland får han för sig att röra på sig, sakta och säkert, mellan varje rum, i omgångar så förstås. Jag har redan skämt bort honom, men tänker inte skriva med vad för då får jag kanske skäll av hans husse. Här näst väntar en promenad i mörkret.

Så har jag två spelningar inbokade, dock inte mina egna för sådana har jag inga då jag varken spelar eller sjunger offentligt, nej, utan här lämnas utförandet åt proffsen. Först ut är The Bronx, http://www.myspace.com/thebronx på ons. den 18feb nu i veckan som kommer. Det ska bli riktigt skoj, det var allt för länge sedan jag va på konsert.
Så blir det även Volbeat i början på mars, 5e tror jag, inget jag har lyssnat in mig på så jag vet inte vad ajg ska tycka riktigt men de funkar.

time to walk the dog....haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0