Where did you go?

...hallo weekend, bye week.... försvann gjorde den iaf. Veckan bara rusade iväg och jag vet att helgen kommer gå ännu fortfarde då jag faktiskt gör någonting av värde, nämligen spenderar den med familj och vänner...jag har ingen koll på vad som händer med min tid, fast jag inte gör något...kan ju inte va så svårt att komma ihåg...men jag saknar rutiner och det är inte lätt att få när man inte har nåt vettigt att ägna sin tid åt på dagarna.... så det är bara att fortsätta söka jobb jobb jobb!

Jag nämner det bara för att det är värt att nämna, The Bronx på Tyrol i onsdags var alltså grymt bra!

Det är inte bra att komma hem till föräldrarna, de göder mig bara med en massa godsaker, men oooh så gott det är!! 8)

Så blir det till att träffa Maria imornkväll, vilket jag ser fram emot. Lite käk och öl med en god vän mår jag bra av!
...

Tonight Bowling and Beer!.. typ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0