Efter en helg med 30årsfest hos syrran...

... ja då blir man rätt seg.
Inte för att jag varken drack eller rockade loss så värst mkt överhuvudtaget.
Men jag tror dessvärre jag fått känningar i halsen, eller så är det bara för att jag vet att hela syrrans familj
var förkylda...lillplutten A hostade sådandäringa riktigt jävla slemhosta som man inte blir klok på.
Iaf så var det ju syrrans blivande man M som fyllde 30, fem mer än en själv.
Jag och syrran M pysslade ihop ett otroligt roligt födelsedagskort i fredagskväll, vi blev riktigt nöjda.

Jag ser verkligen fram emot deras bröllop som äger rum på självaste middsommarafton då,
som enligt mig är lika bra som vilken jävla annan dag som helst, men vissa håller tydligen inte med
utan måste klaga eller göra väsen av att de valt just den dagen, av alla 365 dagar, men faktiskt
vad spelar det för roll om man för en gång spenderar middsommar på ett annat lite roligt sätt?!
Nej konservatister borde bannlysas...

Så är min syrra A´s son här uppe i Sthlm några dagar, så ikväll blir det biofilm och imorn ska han hänga med farsan min till jobbet, filminspelning, och på onsdag ska vi nog hyra film, antagligen Arn, den andra.

Hej då på er
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0