Got something in your mouth

Jag känner mig något förvirrad, lite lamslagen men samtidigt är allt väldigt klart! Det jobbiga är bara att verkligen föra det längre ut på tungan och risken är väl att jag spottar ut det vilket kommer göra det hela ännu värre... fast vad jag än gör kommer det ändå bli katastrof...

"you're so much cooler when you never pull it out, you're so much cuter with something in your mouth!"

Sri Lanka, för att övergå till något mer magiskt, så känns det fortfarande rätt overkligt att jag faktiskt var där.
Jag längtar tillbaks så otroligt mkt, det var en obeskrivlig upplevelse som jag aldrig kommer glömma.



Vi blev vittnen till ett flertal giftermål under vår vistelse där och jag måste nog erkänna att det blivit en dröm att få åka till Sri Lanka för att gifta mig, och ha smekmånaden där, om jag över huvudtaget kommer gifta mig i framtiden vill säga.
Så nu har jag äntligen börjat fantisera om mitt hypotetiska bröllop med min hypotetiska blivande man...

ta't lugnt!




Kommentarer
Postat av: Carro

Jag läser ju din blogg för fullt. Bevakar genom bloglovin och alt. Du behöver inte oroa dej. vad sägs som att ta en sväng på kista galleria med mig på torsdag vod typ 10 ? :P hehe

2009-01-27 @ 23:05:56
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/
Postat av: L

Hej, jaa. Visst känns det väldigt overkligt ibland. Men uh, jag vill åka dit snart igen. Bara att situationen verkar ha förvärrats där nu :(



kram

2009-02-09 @ 21:21:55
URL: http://vackerplats.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0