iiiih jag tror jag vet nåt

 som är nåt bra.

Och på Lördag är det fest!! 2x25års party med polarn pär...eller nej?..Iowa var det nog ja!
Vi får massa folk över som ska fira med oss, självfallet bara ännu en anledning att festa men iaf.
Utgång på Medusa senare på kvällen efter förfesten men ingen efterfest blir det..
möjligen en för två då om det skulle va så.

Och jag måste göra massor innan lördag men vad gör jag istället jo sitter här ajaj.
Just nu håller jag "egentligen" på med att rensar bland papper och allt "bråte" som
skräpar, jag fattar inte vart det kommer ifrån riktigt.

Så saknar jag mina systrar och deras barn så mkt mkt, det är inge kul att de bor iväg från mig,
man blir ju galen på dem ibland med, men oftast inte.
En sån tuuur att jag har Iowa här som kan ta vara på mig...haah och jag henne förstås.
eh...


Kommentarer
Postat av: iowa

Vad är det som är så himla bra då?

2009-02-05 @ 01:07:09
URL: http://iowa.webblogg.se/
Postat av: Jenny and the Sunshineband

Det som är bra kan jag icke prata klarspråk om just här. :)

2009-02-06 @ 15:05:14
URL: http://jennyandthesunshineband.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0