jag borde skaffa körkort

...Ja så att jag slipper känna mig dum för att jag frågar om skjuts hem.

Jag ser något i dem båda och undrar när det blev så, varför känns det så, jag vill inte känna så, men jag antar att det blir så... allt kan inte vara som det alltid varit, och det vill jag ju inte heller(bara just det här)... det gäller mkt i mitt liv just nu, jag tycker om förändringar samtidigt som dem skrämmer skiten ur mig. Förändringar är bra, de får en att utvecklas och gro, men många ggr vill jag sjunka ner i jorden.... eller vända mig till dem som alltid finns där för mig, vad som än händer... men jag vet ju att inte ens det är sant... förr eller senare,ut ur det blå, från ingenstans när man minst anar det händer det som jag fruktar så...

Dem som redan varit med om det, beundrar jag för hur de tar sig igenom det... jag har tre goa underbara personer i min närhet som alla mist en av dem. När det hände den jag står närmast, my own Iowa, insåg jag verkligen hur stark hon är, men jag antar att man måste va det, finns inget annat alternativ...

... det handlar också om att man ibland även om det är svårt...måste stänga en dörr för att kunna öppna en annan, jag är beredd att göra det, för det känns rätt, men inte om det blir som jag blivit varnad för... det vägrar jag acceptera...men jag kan förstå om det skulle bli så, det är inget jag kan styra över, även om det är det jag har försökt göra...och jag inser att det kanske bara gjort allt värre, så därför måste alla korten vändas. Men jag vet inte hur bra korten kommer va när dem väl är på bordet, det svåra är nog att vända på alla samtidigt utan att försöka bluffa mig till det jag vill...

nog med bekännelser för stunden, jag blir bara upprörd.
God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0