This is my rules

Bara så att ni är på det klara med vad som kommer hända på min blogg framöver....
  1. För det första: Jag kommer aldrig under några omständigheter avslöja privata intima händelser, sådant som är för mina öron/ögon är alltid i säkert förvar. 
  2. För det andra: En del av det jag skriver kommer antaligen uppfattas som gåtor eller iaf lär det inte alltid vara lätt att tyda innebörden för den som står på andra sidan.
  3. För det tredje: Jag har skapat den här bloggen endast för att jag är i behov av att skriva, plus att jag är extremt uttråkad.
  4. För det fjärde: Jag kanske får för mig att visa mina skills som diktskrivare, men det gör jag endast av fri vilja.
  5. För det femte: Glöm inte att jag är mänsklig och byggt av kött, blod och allt annat som ingår.
  6. För det sjätte: Enjoy the ride!
Att tilllägga: Jag kan komma att ändra befintliga regler och lägga till nya under tidens gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0