YES WOMAN

Yeah! från och med nu, ska jag säga ja till mer än va jag brukar... men bara om jag verkligen vill... och man märker om jag inte vill... Jim Carrey... vad ska man säga... han har gjort mkt bra film men även mkt skräp, jag tycker fortfarande Eternal sunshine of the spotless mind är en av de bästa.



...det är ju faktiskt en seriös film samtidigt som att den är väldigt rolig.

Sen har vi ju en annan roligt film... Cable guy!



fan den måste jag verkligen se snart... tuuusen år sen, känns det som iaf!

Sen vill jag hylla nån, eller nej kanske lägga nåt på hyllan för gått...snarare är det så att jag måste tänka på mig själv i första hand, det blir bäst så har jag insett under en längre tid nu!

Nu: dags att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0