eeehhöööö

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, har inget att skriva riktigt...haaah...
Det är trist att skriva...iaf för tillfället, och jag har haft massa annat för mig, eller nåt sånt.
Just precis nu är jag uttråkad... som igårkväll.... så jag sov i stället.... men det har jag ingen lust med nu. Jag ska kidnappa min inneboendes hund... eeehhh eller jag menar min kärestas hund... och gå på promenad.
Väl ute i solen ska jag avlida i värmen där jag trivs bäst, för nu vill jag inte va med längre...

Nån slags fest i helgen blir det tydligen med, hos mig, blir kul att få hit Carro igen, nu blir det ju allt oftare så jag är glad.

Värmen är här! synd bara att jag måste va förkyld! Men inatt fick jag iaf sova hyfsat bra, hostan va inte så påträngande som tidigare nätter.

Hungrig är jag nu också, känns som om jag skulle ha ett stort hål i magen, förjävligt, men jag ska väl vänta med frukosten en stund till....typ. blää 

Kommentarer
Postat av: Daniel

krya på dej stackarn!!

2009-06-30 @ 12:53:00
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Anna

Tja, mjo vi får la se på det. Är sjuk satan nu. Så bad blir det inga...men att jag föller med om hälsan tillåter är en annan femma. Höres du vackra!

2009-07-01 @ 01:27:33
URL: http://iowa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0