Att baka efterlämnar en ljuvlig doft

Igår, hum eller jo det va nog igår när jag tänker efter lite mer... ni får ursäkta, jag har lite problem med att komma ihåg vilken dag det är nu för tiden, när jag gjorde vad...blir en bieffekt av detta oönskade hemmaliv. Men i vilket fall som helst..hum skum fras...ahja.. Jag bestämde mig för att baka matbröd igår eftermiddag, och gissa om jag tyckte det va kul, iaf rätt så kul...  Det måste varit ett halvår sen eller nåt som jag bakade matbröd senast, mest blivit godsaker annars... Och jag lyckade rätt bra får jag lov att säga, smakade gott, limpan blev något för mörk på ytan men det funkar. Så jag är nöjd! 8)
Och när jag kom hem igen efter en natt, doftade det fortfarande nybakt, mmm, helt underbart!

Aaah jag väntar på ett samtal, vill verkligen att telefonen ringer men läskigt om jag inte klarar frågan, fast det är ju rätt svårt att veta vad det blir för fråga i så fall, och behöver ju inte ens bli en sådan fråga. Heja Faster U!

Men nu tillbaks till jobbsökandet... sökt fyra jobb idag...så jag känner mig duktig, ringt upp ett företag som jag sökt till, men de har inte hört av sig, han jag skulle prata med hade inte tid just då, Hoppas att han ringer imorn.

Nu är jag helt slut, måste sova, känner mig sjuk, fast jag behöver nog bara lite mer vitaminer och mortion...istället ska jag söka jobb, det tar upp så mkt tid, jag blir galen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0