Beer-pong and so on

Yeah ännu en rolig helg snart avklarad.

Fest i fredags, mkt mkt roligt.
Min knasige C fyllde år så då klart det blev fest!! Han bjöd på en förträffligt god smörgåstårta, som han gjort själv. Tack!
Jag mötte först upp min systerdotter Caroline vid Scandic i Väsby runt lunchtid som åkte bussen hit uppifrån och vi drog genast vidare till mor och far i V-tuna. Så fest på kvällen...Såååå roligt att du följde med!!
Och Maria va med också, lika roligt som alltid att ha dig med!
Yes, så råkade jag, p.g.a. Beer-pongspelet, få i mig lite för mkt öl på för kort tid och fick upp det igen....uh...mindre spännande men jag får skylla mig själv! Fast det va roligt, inte själva uppkomsten förstås utan spelet! Sen blev det vatten för min del resten av kvällen! Bra där Jenny!

Ikväll blir det bio med M, Synecdoche New York, ska bli roligt. Skönt att det blir vid sextiden så att det inte blir så sent, kommer jag hem i bra tid så att jag kan sooooova, som den icke nattmänniska jag är.

Så har jag tiggt skjuts hem av min far, mkt snällt av honom tycker jag, ska väl dra snart.
Home sweet home!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0