den stora frågan

oj, ja där var den, men jag tror inte att jag lyckades så bra med att besvara den, fast jag menade det jag sa, så blev det nog lite knasigt ändå, det var inte menat som att jag inte ville svara även om det kanske verkade så.

Jag är glad och känner att det är ditt "fel"... haah eh

Hundvakt ännu en gång, mkt står på schemat, bege oss till tuna för att äta lunch med mamma och sen ta en promenad med Anna, blir bra det. Baron sover lugnt just nu, tror han drömmer, det rycker i honom. Jag har tur jag som kan låna honom ibland. Men då får jag ju en "anledning" till att träffa hans husse lite mer, inte för att det behövs någon anledning för det från min sida men iaf.

Dags för mer jobbsök och även lite mental förberedelse för intervjun imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0