FixarÅke

Ja, jag blev så imponerad att jag själv måste se till att verkligen börja fixa med saker hemma, typ möblera om i nåt rum eller laga nåt som är trasigt eller iaf förbättra, ändra på nåt! Jag har gjort en grej idag, hos föräldrarna, jag fixade nya namnskyltar i deras dusch/badrum, med hjälpa av datorn och Word, så enkelt iofs men jag hade iaf nåt att ägna mig åt för en liten stund.
När jag har så mkt tid som bara rinner iväg utan att jag gör nåt vettigt...hum ja jag känner mig rätt värdelös just nu och det stör mig så otroligt mkt, att jag tappat all glöd när jag är själv, förut tyckte jag verkligen om att va för mig själv, nu är det bara trist och jag känner mig rastlös. Så när jag kommer hem ikväll, ska jag tänka ut nåt som kan bli mitt lilla projekt! även om det bara är nåt litet.

Jag vet iofs redan en grej jag ska göra i sommar, eller när det blir så pass varmt att jag kan sitta på min altan, jag ska slipa och måla om en pall som jag fått av föräldrarna, jag hjälpte dem för nåt år sen med att göra just det med två av deras pallar, vilket var rätt roligt, så jag längtar tills dess.

Jag funderar starkt på att börja teckna igen, jag har väl aldrig varit direkt bra på det, men det är roligt och jag kopplar av, ungefär som när jag skriver dikter. Men jag vet inte, känner mig ju inte så inspirerad dessa tider. Men jag ska försöka hitta nån schysst bild som jag kan börja teckna av, lite lättare, eller snarare mkt lättare, att tackna av nåt jag ser framför mig istället för direkt från min fantasi, man måste ju börja nånstans. Vill hitta tillbaks till min kreativa sida igen, jag saknar den.

AAaha, jag ska även sno med mig hem lite sytråd och nål så att jag kan laga en tröja som det är hål i, yes, det blir bra. Sy tycker jag ju är rätt kul, typ. Eller nja jag vet inte.
Dags att packa ihop.

Kommentarer
Postat av: ajåva

jag ställer upp om du vill måla av mig haha!

(ej näck dock)hmm... Jag förstår vad du menar och tycker det är tråkigt att det känns som om du är "värdelös" för det är du verkligen inte!! I mina ögon är du ovärdelig!

2009-03-09 @ 00:12:50
URL: http://iowa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0