Heroes do exists

...inom oss alla på ett eller annat plan, för mig är personerna i min närhet mina hjältar på olika sätt , beroende på vad det gäller. Även jag själv är ibland min egen hjälte men det är väl inte så ofta det händer, men som sagt ibland då jag verkligen överträffar mina förväntningar på mig själv. Sen kan även ens hjältar tyvärr svika.. men förhoppningsvis är det då inte medvetet, utan att de blir förvirrade och vilseledda antingen av sina egna känslor eller av andra så kallade hjältar.
Därför är det så svårt att veta vem man ska lita på, men man får helt enkelt lite på sig själv, sitt omdömme om andra människor samtidigt som man håller ögon och öron öppna. Ibland måste man våga chansa för att hitta de där guldkornen som det finns så få av...

You are my secret heroes!

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja, vill också ha nu. Så less på detta skitväder !

2009-03-16 @ 20:54:58
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0