In lust we trust

.....

mmmhumm... vad gör man när man inte får som man vill?!... jo man käkar mkt mkt glasssss och glor på film.
Iaf jag, ibland, bästa sättet att inte tänka på det. Och jag lyckas rätt bra tills jag ska sova...

Så har jag hittat, eller inte jag utan personer åt mig, har hittat en väldigt kär vän till mig som jag inte visste vart hon var i några dagar, hum... gick inte att nå på mobilen och syntes inte till någonstans...det klart som fan att tankarna börjar krypa iväg dit dem helst inte vill. Första tanken va ju just så som det utspelade sig, men det va väl för enkelt så dem började givetvis hitta på massa dumheter... tankarna alltså. Så nog har jag varit lite orolig, men med mysteriet löst så kan jag slappna av och oroa mig för min ekonomi istället....haah eeehh
Fast man kan ju liksom inte direkt hitta nån som inte egentligen varit försvunnen... men tänk att man tycker att världen ska va så jävla tillgänglig hela tiden, bara för att det finns datorer och mobiler så blir man helt dum i bollen när man inte får tag på nån. Jag har en mobil, ööh, och missar lätt samtal, just för att jag inte tycker om att ha min ringsignal på utan har nästan alltid "ljudlös" funktionen igång. Försöker ha mobilen så nära huden som möjligt för att jag ska känna "surret" men missar ändå samtal. hum... folk, eller iaf en person, blir galen på mig, men jag är ett hopplöst fall.

så förhoppningsvis blir det fika i stan med gamla lagerpolare, oh how i miss it, iaf en eller två, så banga inte nu!!


Kommentarer
Postat av: Iowa the princess of north

OOoooo telefonen mot din huuuuuuud

2009-03-04 @ 19:31:01
URL: http://iowa.webblogg.se/
Postat av: Jenny and the Sunshineband aka. Thunderpussy

Hahahaaaa..mmmhuummmm du anar inte...

2009-03-05 @ 09:19:28
URL: http://jennyandthesunshineband.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0