Mindre justering

Äntligen, efter en längre tid av snea brillor har jag nu fått dem fixade... tidig sommar förra året eller om det va senvår...då jag fortfarande jobbade på lagret, fick jag en tung låda i nyllet som gjorde att mina brillor blev väldigt snea, jag själv böjde tillbaks dem i hyfsat bra skick men sen dess har de inte varit helt raka... vilket antagligen har irriterad dem flesta som tittar på mig en längre stund...däribland jag själv..fast som tur är ser ju inte jag det så jätteofta... men jag har alltså inte "orkat" gå in i en glasögonbutik för att få dem justerade, förrän idag!

Så nu är de typ raka igen, tackar så mkt igen för hjälpen!

Egentligen skulle jag behöva "göra mig av" med dessa brillor jag har och "skaffa" nya...men för det behöver jag en vattentät plan, vilket jag saknar för tillfället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0