Nu trillar det in

Massa jobbsvar så att jag äntligen får komma på intervjuer!! Det känns hur bra som helst.
Jag hoppas ju mest på den jobbintervjun jag ska till på ons nästa vecka, det är verkligen något jag vill jobba med så det vore en grym chans att få.*hoppas*

Så har jag varit duktig med att sortera alla satans viktiga papper som jag inte orkat lägga in i pärmar från början, från flera månader tillbaks, iaf sen dec. Men nu är det gjort, måste köpa ny pärm också, det blir ju dessvärre så fruktansvärt mkt papper hela tiden.

En annan bra sak som jag...eeeh fasen jag kom just på att jag glömde betala in en räkning, betalning för informatörsutbildningen jag ska på i helgen, bäst jag gör nu... annars tänker jag skriva att jag betalade alla räkningar idag, skönt att bli av med dem, trist att få så lite kvar på kontot. Men förhoppningsvis har man snart ett jobb så då kommer det trilla in pengar sen. Och jag blev mer glad, får tillbaks en del på skatteåterbäringen!! weeeee

Önska mig lycka till på mina intervjuer nu 8)
so long suckers....hahahahahahhahaaaeeeh

Kommentarer
Postat av: Carro

vad kul med massa intervjuer. lycka till !

2009-03-26 @ 21:34:05
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0