sovlös(s)

Nu är jag mkt mkt och riktigt, med all rätt, trött och irriterad!
John Blund( Mr. Sandman) ville tydligen inte strö sin(sitt) magiska sand(pulver) över mig igårkväll.
Nej för Jenny hon ska visst inte få en uns av blund, och om hon väl somnar jo då ser vi till att hon drömmer otäckt så att hon vaknar med ett ryck! Hahahahahahhahaaaa!
Blir ju inte bättre av att man vaknar kallsvettig helt ensam i mörkret, eller tvingas ligga vaken och tänka tänka tänka på att inte tänka på allt som ändå inte går att göra nåt åt just då eller på att man är dum som blir irriterad och besviken på det mest onödiga saker... nej för saker blir ju inte alltid som man tänkt sig... tydligen...

Men are form Mars, Women are from Venus! Ja, Igår var jag med grabbarna grus, Anders och Martin på fika i stan, vi snackade självfallet massa skit haha och kom fram till att dejting är svårt, kärlek eller vad det nu kan vara är ännu svårare och att vi aldrig kommer bli kloka nog att förstå oss på det motsatta könet. Fast det har nog många med oss redan listat ut för lääänge sedan. Att kärlek eller känslor kan förstöra en dyrbar vänskap är tyvärr en bitterljuv bieffekt.
Ja, så vi förblev ovisa i det breda ämnet och hoppade över till det tråkiga ämnet jobb... blev inte mkt klokare där...haha
Tack för ett mkt trevligt sällskap grabbar! Fast jag jag hade önskat att en tredje person var med, men det blir inte alltid som man tänkt sig, har jag hört, så jag säger inget mer.

Oj, måste börja fixa till mig lite, ska möta Caroline om två timmar ungefär...Volbeat idag på Arenan.
Adjö gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0