Svårt...

... det är bara förnamnet!
allt som har med känslor att göra, även de glada och varma känslorna är svåra att  handskas med ibland, men jag skulle aldrig för mitt liv ge upp, det är det deffinitivt inte tal om, kommer aldrig på frågan så sluta tänka tanken. Vad gör man med alla "tänk om" tankarna egentligen? Eller med alla envisa "jag säger/gör det imorn/en annan dag/vid ett bättre tillfälle"... DET KOMMER OFTAST ALDRIG ETT BÄTTRE TILLFÄLLE ÄN NÄR MAN KÄNNER DET, med vissa undantag då förstås. Så se till att lev här och nu, gör det ni verkligen känner för, låt ingen annan stå i er väg och glöm inte bort dem som ni verkligen bryr er om, vårda era relationer till dem som står er nära. Våga säga ifrån när något känns fel... var inte rädd för att hamna i konflikter, det är jag till viss del men jag försöker att utmana mig själv, lära mig av mina misstag, kan man inte diskutera eller argumentera för det man vill och tror på, komma man aldrig nån vart, med sig själv eller med andra.  

eh ja bara några visdomsord till oss alla! haaah

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mkt väl rutet!! :)

2009-03-25 @ 16:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0