Sveriges närmaste stad?

Enköping!! hah
Jag har i dag för första gången varit just där, i nästan två timmar...men jag hade trevligt.
Jag fick ju inbjudan till en gammal (2008) RHkursare och vän, Linns Vernissage, hon ställde ut foton från Sri Lanka, som jag till viss del redan sett, men åh så jag tycker om att tiita på dem. Så fina och jag drömmer mig tillbaks dit.
Det va jättekul att träffa dig igen Linn, och så hoppas jag att vi kommer ses snart igen på fika eller nåt.

Jag tog med mig C, så då åkte vi bilen, vilket va bra på alla vis, så tack så jättemkt för ditt sällskap självfallet och att du ville föja med. Salladen var ju ingen höjdare men nåt måste man ju äta, folk kan visst inte göra sallad idag, bäst att göra den själv, då vet man vad man betalar för och får välja alla grönsaker och grejer själv och det blir gott.

Nu är jag hemma och har hamnat i dvalan igen som jag måste försöka ta mig ur, det här går inte längre, blir inte klok på den. Känner mig som att jag tappar perspektiv på saker och ting, men det är skönt att få va med människor som jag bryr mig om iaf.

Dags att ringa ett samtal, får se om du svara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0