Volbeat at Arenan

Ja, en helt ok konsert måste jag säga, jag rycktes med i gunget.
Jag är mest glad att jag fick spendera mer tid med Caroline, även fast hon va bakis. Fast den här gången hände ju inge missöden som nån av oss vill radera ur minnet, du vet nog vad jag syftar till, ja förutom din kräkreflex, men den var ju välbehövd så det räknas inte. Jag är bara glad att du frågade om jag ville hänga på Volbeat, så fick vi ju chans att träffa Maria också.

Har även bestämt att det nalkas fest snart igen, men det är bara för spec. inbjudna som jag säger när och var :P
Hhahahaaa!

Ska på Vernissage a la Linn Eriksson imorn i Enköping!! Foton från Sri Lankaresan, weeee, ska bli mkt skoj att se.
Jag längtar verkligen dit igen, till Sri Lanka alltså, alla gästvänliga människor, naturen, gatorna, hotellen vi bodde på, alla intryck, våra kvällar med kortspel och gingertea, värmen, allt... huummm

Men nu är det dags för en promenad, snart iaf, måste komma ut lite.

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag är glad att du följde med, tack för de. Också roligt att träffas, de händer ju inte så ofta. Längtar redan till nästa party ! Kraamar, och ha de bra !

2009-03-06 @ 14:36:41
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0