Nånting händer...

... det e nåt skumt på gång
men våra vänner dem vaktar dagen lång
och dem finns i trakten här omkring
vill du ha hjälp så ring!
Här kommer Piff & Puff!...

Den låten sätter igång hjärnkontoret och jag börjar minnas gamla tider med en gammal polare som jag tyvärr inte haft kontakt med på evigheter, skulle va kul att veta vad hon hittar på nu för tin'. Men dessvärre är jag sämst på att komma ihåg namn och då speciellt efternamn så där sprack den idéen att försöka leka detektiv alldeles utan ledtrådar. Jag har till och med kollat igenom mina gamla dagböcker för att se om jag kunde finna nåt som kunde leda mig i rätt riktning, men icke!

Däremot har jag mkt som jag tänkt att jag ska införskaffa så att mitt liv blir liiite enklare...
1. Laserstråla mina ögon så att jag förhoppningsvis kan slippa brillor ( hum, det är väl mer nåt jag blir av med än skaffar mig iofs)
2. Ööööövningsköra så att jag kan skaffa körkortet jag eventligen inte behöver
3. Fixa en stöööööörre säng, jag vill ha en stoooooor skön säng.
..... men då krävs också pengar, viljan finns redan, men pengarna har inge land i sikte. Så jag får vackert vänta tills jag lyckats samla på mig nog med timmar på jobbet 8) för att klara detta, vilket inte händer än på ett tag.
Men då får jag passa på att roa mig medan jag väntar  ; P

Kommentarer
Postat av: Carro

Riktigt, roligt, onödigt !

2009-05-15 @ 14:49:15
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0