Ljuva sommarvärme

ooooh vad jag trivs i värmen nu, men dessvärre jobbade jag hela dagen igår så det blev inte så mkt sol då inte, men jag tyckte det va rätt kul att jobba ändå. Rätt mkt folk som ville hyra film trots det fina vädret, men jag antar att de garderar sig till senare. Skönt dock, att jag har tio minuters promenad hem därifrån, det är inte dåligt.
Idag blir det halvdagsjobb i grannkommun så det blir till att åka buss men det är inte långt, en kvart, tjugo ungefär.
Jag får ha sällskap av doggen Baron så vi ska nog klara av alla rånare, om de försöker något. Stängning idag, öppning imorn, blir bra det. Nu på förmiddagen har vi hunnit med en härlig promenad, men det behövs lite mer av sånt känner jag, alldeles för mkt onyttigt och för lite motion, men det är som vanligt, haah!

Ja och en annan kul sak är att jag äntligen ska få träffa min polare Ö, det är inte lätt att få en tid med henne, men hon har inte haft det lätt i år så det är skönt att hon mår lite bättre nu iaf. Jag ska bege mig till Kista för att luncha med henne på måndag. weee 

Så träffade jag Anders och Kampanat i förrgår, gick runt i Gamla stan, käkade lunch, och hamnade på det gamla Gamla stans bryggeri. Anders, som fyllde år då, bjöd mig på en öl, jag tackar och niger. 8)

ööh adjö för stunden




 


Kommentarer
Postat av: Anna

hahha "niger" hahaha låter som nåå helt annat... "jag tackar o niger...." höhöhö aaa fan asså

2009-05-30 @ 23:51:17
URL: http://iowa.webblogg.se/
Postat av: Jenny and the Sunshineband aka. Thunderpussy

but Anna, why do you talk like that?....haaaaah

2009-06-01 @ 08:42:52
URL: http://jennyandthesunshineband.blogg.se/
Postat av: Carro

men jag tog ju inga bilder från lördags kvällen.. antar att de var dom bilderna du ville ha ? dom som inte finns alltså :P

Tack själv, jag hade det lika roligt som alltid ! kraaam

2009-06-09 @ 01:19:13
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0