Work and More Play

Jorraaa sööörrrni... igår hade jag fest hos mig medan jag själv jobbade, spännande grejer förstår ni. Det gick mkt bra att jobba iaf, det va roligt men jag förstår inte hur jag ska kunna hinna med alla kunder själv...ojoj... men det är bara att le, ta djupa andetag och jobba på.... anyway...

När jag väl fick eskort hem till dörrn av tre stora grabbar så tog jag mig en efterlängtad öl och kände mig som hemma ;P
Kul var det iaf, grabbarna två satt och målade warhammergubbar och tjejerna fyra splande ölspel, plus att det va två andra där som drog rätt snart efter att jag kommit hem. ..

Öjöj, men jag mår rätt skapligt idag, lite skum i kroppen men all is lugnt!
Nu är jag hos föräldrarna och hälsar på, pappsen ville gärna träffa mig så självfallet ska han få det.
Jag skulle ju fixa lite med datorn också vilket resulterade i att jag hamnade här också... jag är inte mkt till sällskap alls egentligen alltså. Ev, grillning ikväll annars blir det väl nåt annat.

Carro med polare Anna har åkt så långt som till Vaxholm, där kan ju dem sitta..hahahahaaa...

Men nu ska jag gå ner till päronen igen ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0