Working girl

Aaahhhaaa! Yes nu har jag fått jobb, och det tack vare en speciell person.
Får se hur mkt det blir i början men jag säger tummen upp och det är skönt att verkligen komma igång igen.
Hjärnan har ju gått på lågvarv länge nu så jag blir lite överhettad av all information men det bearbetas och tas om hand så att här ska kunna jobba så mkt som möjligt.

Tredje dagen idag, men först ska jag väl  försöka få någon ordning på saker i hemmet....eeeh eller så skjuter jag upp det tills imorn..haaah... altanen måste fixas, inte ränsat rabatten eller tagit fram stolarna till bordet som också måste vändas på. Ojojoj, hur lat får man bli!?


Imorn får jag sovgäster i ett par dagar, Caroline med polare kommer till Sthlm så det är ett måste att iaf dammsuga upp allt grus som lyckats ta sig in, ehm ja, så vänta er att jag börjar väsnas kl. sent ikväll när jag kommer hem...eeeh eller jag menade imornbitti då folk inte kan klaga.

Nu ska jag inte skriva mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0