Hope

Jag vill verkligen att en sak, vilket är en otroligt stor deal, ska slå in. Men för att detta ska ske måste ett antal händelser ske i följd och då menar jag i rätt följd, plus att det krävs ett godkännande. Jag vill verkligen detta men försöker att inte tänka, att inte planera och drömma för mkt på det, vilket iofs inte går så värst bra.
Det skulle verkligen(tredje gången jag använder det ordet)... va en utmaning som jag absolut är redo att möta, tillsammans med två underbara människor.... men tålamod Jenny tålamod... det här kan ta lite tid....




Mitt hjärta älskar jag! Och jag är gladast och lyckligast att jag har honom. 8) 




Det är otroligt och väldigt för lugnt i butiken idag. Det är så att man somnar. Men jag har fått lite nytta gjort också, bra bra. Plus att jag bytt bort min sön mot en tors...skönt att få va ledig båda helgdagarna känner jag. Tack Maj.

Jobb i Vtuna imorn, då vi har en praktikant, spännande, jag avskyr att försöka hitta på saker för dem att göra, men det finns ju oftast alltid saker att göra. Ska även få besök av Carro och även Marina tror jag... vilket alltid är trevligt...får hoppas att polarn Anna har lust att palla sig ner för att hälsa på mig också :P

Härnäst... käk.

Kommentarer
Postat av: Anonym

(vad är det för planer då?)

2009-11-15 @ 00:22:17
URL: http://iowa.webblogg.se/
Postat av: Jenny and the Sunshineband aka. Thunderpussy

öööh höööh... det får jag berätta när vi ses på en fika eller nåt, när det nu blir.. men det har med jobb att göra iaf.

2009-11-15 @ 14:18:22
URL: http://jennyandthesunshineband.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0